woensdag 25 februari 2015

De snelle vaatwasser

De snelle vaatwasser 

Snel: De helft van de tijd besparen op een vaatwasbeurt

De AEG TimeSaver vaatwasser geeft razendsnelle resultaten op de meest energiezuinige manier. Deze afwasmachine heeft een TimeSaver functie die het bij het dagelijkse vaatwasprogramma mogelijk maakt om 13 couverts in de helft van de tijd af te wassen, zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld de vaatwasmachine ‘tussen twee gangen door’ bijna geruisloos (44 dB) zijn werk laten doen. Een vaatwasser voor snelle en probleemloze resultaten.

Stil: Inverter motor, de stille krachtpatser

De speciale Inverter Motor van AEG apparaten is in veel opzichten bijzonder. Bij deze stille motor zijn de meest slijtagegevoelige onderdelen, zoals de gebruikelijke koolborstels, niet van toepassing. Hierdoor is de motor zeer betrouwbaar, de levensduur gegarandeerd langer en het geluidsniveau zeer laag… bijna geruisloos. Er rust 10 jaar garantie op de Inverter Motor van AEG.

Meer informatie op onze website



2 opmerkingen:

  1. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, solliciteer dan vandaag via e-mail: apexloans247@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen