woensdag 25 februari 2015

Echt wokken op de juiste kookplaat

Wokken zoals het hoort

MET DE FUSION VOLCANO WOKBRANDER



ATAG is op zoek gegaan naar de kracht van de vlam, de 'power' waar de profs mee werken. En die zit 'm vooral in een goede, hete kern. Die kennis hebben we gebruikt voor de ontwikkeling van een uniek product: de Fusion Volcano wokbrander. Deze biedt wél de kracht om op hoog vuur snel te kunnen wokken. Daarmee ligt de wereld van het echte wokken nu compleet voor de thuiskok open. 


Klik op het filmpje


Meer weten over de nieuwe Atag WOK kookplaten?  ATAG WOK

Meer informatie

1 opmerking:

  1. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen